Undervisning og priser

1. Er undervisningen igennem klubben, så kommer det på opstalderens eller medlemmets regning. Undervisere og priser kan findes her
  2. Er underviseren ikke registeret, må man gerne få undervisning på klubbens matrikel, der skal dog betales et undervisningsgebyr på 50 kr. pr. gang til klubben, inden enetimen starter, på MobilePay 719327.
  3. Der kan også betales et månedlig undervisningsgebyr på 150 kr., så kan man få undervisning så mange gange, det ønskes.
  4. Undervises der i hold, er det 50 kr. pr. rytter.
  5. Hvis underviseren rider hesten, sidestilles det med undervisning, og der skal derfor også betales 50 kr. til rideklubben.

Undervisning på elevhold

Private opstaldere kan melde sig på hold i elevskolen. Der trækkes 25 kr. fra prisen, hvis man rider på sin egen hest.

I tilfælde af at ens hest er skadet, kan man låne en af rideskolen.

Holdundervisning bliver afregnet 11 måneder om året. Juli bliver ikke faktureret grundet sommerferie.

Privat hold dressur hveranden uge

Hveranden torsdag er der et privat dressurhold fra 17.00-18.00.

Prisen er 295 kr. pr. måned for 60 minutter hveranden uge.

Vores sponsorer