Info til nye elever og forældre

Det kan være skræmmende at komme til ridning for første gang og det gælder både for forældre og børn, vi håber vi kan være til at gøre det til en god oplevelse.

I bør komme 15 min før timen starter, i tilfælde af at hesten ikke er sadlet op. Når I ankommer er ridelæren enten i stalden eller i hallen, spørg evt de andre i stalden hvor hun er 😊

I forhold til at sadle op, sikre vi at I får hjælp hvis ikke I selv kan 🦄 Det vil stå på tavlen i centralrummet hvilken hest/pony man skal ride på.🫏 Vi forventer at forældrene er med de første måneder.

Udover info på hjemmesiden, kan man også få info omkring hvad der sker på Herning Rideklub på Facebook: Herning Rideklub Medlemsgruppe

Dansk Ride Forbund - DRF  har udarbejdet noget materiale til at hjælpe nye forældre, der er links til det nedenunder:

E-læringskursus til forældre (rideforbund.dk)

Læringsvideoer (rideforbund.dk)

DRF's sikkerhedskursus (rideforbund.dk)

Sig endelig til hvis der er noget I har spørgsmål til enten ved at spørge ridelæreren eller den daglige leder: info@herningrideklub.dk

Vores sponsorer