Generalforsamling 2025

12-01-2025

Generalforsamling 2025

 

Indkaldelse til generalforsamling onsdag d. 19. februar 2025 kl. 18.30 i rytterstuen i opvisningshallen.

Dagsorden i henhold til vedtægterne.

Valg af dirigent.

  1. Bestyrelsen aflægger beretning.
  2. Regnskabet forlægges til godkendelse (kan rekvireres 8 dage før ved henvendelse til kasserer Sandra Svan Them (sst@herningrideklub.dk).
  3. Fastsættelse af kontingenter.
  4. Behandling af indkommende forslag. Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen så de kan meddeles til klubbens medlemmer senest 14 dage før generalforsamlingen.
  5. Valg af bestyrelse. På valg er: Johnny Lauritsen, Sandra Svan Them, Vibeke Sønderkjær Christensen. Johnny og Sandra modtager genvalg. Ønsker du at stille op til bestyrelsen, bedes du meddele det senest 14 dage før generalforsamlingen, så vi kan sende det ud med eventuelle forslag.
  6. Valg af revisorer.
  7. Eventuelt.

 

Vi glæder os til at se mange fremmødte.

 

Med venlig hilsen

Bestyrelsen


Vores sponsorer