Springkursus ved Thomas Sandgaard

Antal tilmeldte: 4/30 Pris: 850 DKK Lokation:
Godsbanevej 4
7400 Herning
Dato:
01-11-2024 15:00
02-11-2024 18:00
Sidste frist for tilmelding:
27-10-2024

Springkursus ved Thomas Sandgaard

Vi invitere til et spændende og lærerigt springkursus ved springrytter Thomas Sandgaard.

Lidt information om Thomas Sandgaard:
Thomas Sandgaard er professional springrytter og driver til daglig salgs- og konkurrencestalden Sivebækgaard sammen med Ditte Mørup. Thomas Sandgaard har adskillige internationale sejre i Grand Prix-klasser og Nations Cup-springninger, i 2011 blev han danmarksmester på hingsten Amarone og i 2017 på hoppen Nørremøllehøjs Ariel.

Thomas Sandgaard uddanner såvel ryttere som heste fra ung til Grand Prix-niveau, hvor der arbejdes på hestens præmisser, og forståelsen for den enkelte hest vægtes højt. Godt horsemanship er et af nøgleordene bag Thomas Sandgaards succes.

Kurset:

• Kurset vil fokusere på en kombination af gymnastikspring og banetræning, hvilket giver rytterne mulighed for at optimere deres teknik og rytme.
  • Man vil blive delt op på hold med 2-3 equipager inddelt efter niveau. Alle er velkomne.
  • Kurset koster 750 kr. for medlemmer af Herning Rideklub og 850 kr. for ikke medlemmer.
  • Tidsplanen vil blive koordineret med de tilmeldte, specielt fredag.

Pladserne er begrænsede og tilmelding er bindende.

Opstaldning:

Det er muligt at have din hest eller pony opstaldet for 500 kr. der er 2 Easy-strø inkluderet i prisen.

Tilvalg

ValgPris
Opstaldning inkl. 2 Easy-strø 500 DKK

Ekstra information

Rytterens navn
Hest/pony
Niveau til stævner

Kontakt info

Disse informationer er krævet til at gennemføre online betalinger i henhold til de nye EU regler for sikker online betaling (3D secure). Læs mere omkring dette her.

Pris: 850 DKK

Vores sponsorer